Πως μπορεί το βίντεο μάρκετινγκ να βοηθήσει την επιχείρηση σας;

 

Είναι απλό: εάν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, το περιεχόμενο βίντεο είναι ο αυτοκράτορας

Πέρυσι, το βίντεο μάρκετινγκ ήταν η νούμερο 1 μορφή μέσων που χρησιμοποιήθηκε στη στρατηγική περιεχομένου, αφήνοντας πολύ πίσω τα ιστολόγια και τα γραφικά πληροφοριών.

Η δύναμη που έχουν τα βίντεο στον 21ο αιώνα είναι δύσκολο να υποτιμηθεί και οι ανταγωνιστές σας το εκμεταλλεύονται πλήρως. Πάνω από το 87% από αυτούς χρησιμοποιούν το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Γιατί το βίντεο μάρκετινγκ είναι τόσο δημοφιλές; Ας δούμε λίγο πιο προσεκτικά πώς μπορεί να ωφελήσει την εταιρεία σας.

 

Η σημασία του βίντεο μάρκετινγκ

Το βίντεο μάρκετινγκ δεν είναι πλέον απλώς μια επιλογή. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας σταθερής στρατηγικής μάρκετινγκ.

Λίγη Ιστορία

Το βίντεο μάρκετινγκ δεν είναι ένα νέο εργαλείο. Υπάρχει από τη δεκαετία του 1940, όταν η πρώτη διαφήμιση βίντεο προβλήθηκε σε τηλεοπτικό σταθμό της Νέας Υόρκης κατά τη διάρκεια ενός από τους αγώνες των Yankees.

Περίπου 65 χρόνια νωρίτερα από την εμφάνιση του YouTube. Η Google χρειάστηκε λιγότερο από ένα χρόνο για να συνειδητοποιήσει την απόλυτη σημασία των βίντεο στο μάρκετινγκ και να αγοράσει το YouTube για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Εκείνη τη στιγμή γεννήθηκε το βίντεο μάρκετινγκ όπως το ξέρουμε σήμερα.

Κρίσιμα στατιστικά στοιχεία

Το βίντεο μάρκετινγκ παρέχει στις εταιρείες ένα ευέλικτο και ελκυστικό μέσο με υψηλές δυνατότητες κοινής χρήσης.  Το 85% του κοινού του διαδικτύου παρακολουθεί βίντεο στο διαδίκτυο και μισό δισεκατομμύριο του παγκόσμιου πληθυσμού παρακολουθεί βίντεο στο YouTube, θα ήταν μεγάλο λάθος να μην κεφαλαιοποιήσετε αυτό το εργαλείο.

Δεδομένου ότι τα βίντεο έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, το κοινό-στόχος σας περιμένει από εσάς να τα χρησιμοποιήσετε. Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας, το 68% των ανθρώπων προτιμούν να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες βλέποντας ένα βίντεο παρά διαβάζοντας ένα κείμενο.

 

Κορυφαία οφέλη του βίντεο μάρκετινγκ για την εταιρεία σας

Εκτός από το να παραμένει μπροστά από τον ανταγωνισμό και να συμβαδίζει με τις τελευταίες τάσεις, η εταιρεία σας μπορεί να αποκομίσει τα ακόλουθα σημαντικά οφέλη από την εφαρμογή μιας στρατηγικής βίντεο μάρκετινγκ.

1. Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής

Σύμφωνα με το WordStream, η απλή τοποθέτηση ενός βίντεο σε μια σελίδα προορισμού μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπής κατά 80%. Εν τω μεταξύ, η συμπερίληψη ενός βίντεο σε ένα email μπορεί να αυξήσει την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων κατά 200%-300%.

Οι άνθρωποι αναμένουν να δουν βίντεο στον ιστότοπό σας ή στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Όταν το κάνουν, είναι πολύ πιθανό να τους παρακολουθήσουν. Τα σύντομα και ελκυστικά βίντεο μπορούν να εντάξουν τον πελάτη στo marketing funnel σε λιγότερο από δύο λεπτά.

2. Καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης

Η Google προωθεί τη σημασία του περιεχομένου βίντεο εδώ και σχεδόν 15 χρόνια. Γι’ αυτό η ύπαρξη βίντεο στον ιστότοπό σας μπορεί να τον βοηθήσει να λάβει υψηλότερες βαθμολογίες. Εν τω μεταξύ, τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε 157% αύξηση στην οργανική επισκεψιμότητα από SERP.

Τα διαφημιστικό η εταιρικό βίντεο είναι ένα ισχυρό όπλο στα χέρια ενός ειδικού SEO. Δεν επηρεάζουν άμεσα την κατάταξη, αλλά δίνουν στον ιστότοπο σας πολύ περισσότερες πιθανότητες να τις βελτιώσει.

Χρόνος παραμονής — Ο χρόνος που αφιερώνει ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης για την Google. Τα ελκυστικά βίντεο εμποδίζουν τους πιθανούς πελάτες σας να φύγουν από τη σελίδα.

Ποσοστό εγκατάλειψης — Τα βίντεο μπορούν να τραβήξουν την προσοχή του θεατή και να τον κάνουν να εμβαθύνει στο περιεχόμενο του ιστότοπου, μειώνοντας έτσι το ποσοστό εγκατάλειψης.

3. Βελτιωμένη επαφή με τους πελάτες

Τα βίντεο βοηθούν την εταιρεία σας να βελτιώσει τη σχέση με τους πελάτες και να οικοδομήσει εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες. Ένας μέσος άνθρωπος συνδέεται πιο εύκολα όταν βλέπει άλλους ανθρώπους να του μιλάνε απευθείας.

Σε σύγκριση με το μαύρο κείμενο σε λευκό φόντο, ένα βίντεο κερδίζει κάθε φορά. Εν τω μεταξύ, είναι ψυχολογικά πιο δύσκολο για τον χρήστη να απενεργοποιήσει το βίντεο παρά να σταματήσει να διαβάζει κείμενο.

Τα βίντεο προκαλούν συναισθήματα στο διαδίκτυο καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μέσο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τόνο της φωνής, τη μουσική και τις εκφράσεις του προσώπου προς όφελός σας. Αυτό το εργαλείο μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει στον εξανθρωπισμό της επωνυμίας σας.

4. Εντυπωσιακή αναγνωρισιμότητα επωνυμίας

Τα βίντεο κάνουν εξαιρετική δουλειά ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καμπάνιας μάρκετινγκ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα βίντεο για να πείτε μια εταιρική ιστορία, να κανονίσετε συνεντεύξεις με υπαλλήλους και να μοιραστείτε πλάνα από τα παρασκήνια.

Παρουσιάζοντας βίντεο, μπορείτε να κάνετε πολύ καλύτερη δουλειά δείχνοντας στους πελάτες ότι μοιράζεστε παρόμοιες αξίες. Όταν πρόκειται για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, μια εικόνα συχνά αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Το βίντεο αξίζει το πολαπλάσιο.

5. Πιο εύκολη μετακίνηση στο marketing funnel

Η δημοτικότητα του YouTube είναι δύσκολο να υποτιμηθεί. Το εν δυνάμει κοινό σας είναι πιθανό να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με αγορές.

Σήμερα, οι κριτικές προϊόντων βίντεο είναι πολύ πιο δημοφιλείς από τις κριτικές κειμένου, επειδή παρέχουν μια ειλικρινή εικόνα του προϊόντος και προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία να δείτε πώς φαίνεται και πώς λειτουργεί στην πραγματική ζωή.

Η ενσωμάτωση βίντεο προϊόντων στις σελίδες προϊόντων του ιστότοπου βοηθά επίσης τους πιθανούς αγοραστές να λάβουν μια απόφαση. Τετραπλάσιοι καταναλωτές προτιμούν να παρακολουθήσουν ένα βίντεο για ένα προϊόν αντί να διαβάσουν για αυτό. Εν τω μεταξύ, το 20% των καταναλωτών μπορεί να χάσει το ενδιαφέρον του για το προϊόν εάν δεν συνοδεύεται από περιγραφή βίντεο.

6. Βελτιωμένη δέσμευση

Τα βίντεο έχουν εξαιρετικά υψηλές δυνατότητες διαμοίρασης στα κοινωνικά δίκτυα. Το βίντεο κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί 1200% περισσότερα κοινοποιήσεις από ό,τι το κείμενο και οι εικόνες μαζί. Εν τω μεταξύ, τα βίντεο σε μια σελίδα στο Facebook αυξάνουν την αφοσίωση των χρηστών κατά 33%. Η απλή χρήση της λέξης “βίντεο” στη γραμμή θέματος μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος του email σας κατά 13%.

Η δυνατότητα κοινής χρήσης και το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα πάνε χέρι-χέρι. Κάνοντας το περιεχόμενό σας πιο κοινόχρηστο, δεν προσεγγίζετε απλώς ένα ευρύτερο κοινό, αλλά δίνετε σε αυτό το κοινό την ευκαιρία να γίνει ο πρεσβευτής της επωνυμίας σας.

7. Καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Σύμφωνα με τελευταία έρευνα, το 89% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι το βίντεο μάρκετινγκ δίνει καλή απόδοση στην επένδυση τους. Με τα χρήματα που ξοδεύει κάθε επιχείρηση για το μάρκετινγκ, η αύξηση της απόδοσης επένδυσης μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προαναφερθέντα πλεονεκτήματα και στατιστικά στοιχεία, εάν εκμεταλλευτείτε πλήρως το βίντεο μάρκετινγκ, η απόδοση επένδυσης (ROI) της καμπάνιας μπορεί να αυξηθεί τρομερά.

 

Πώς να κάνετε ένα αποδοτικό διαφημιστικό ή εταιρικό βίντεο

Πώς το βίντεο μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας.

Εάν αποφασίσετε να εφαρμόσετε το βίντεο μάρκετινγκ, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις παρακάτω συμβουλές.

Να είστε γνήσιοι — Τα βίντεο για σκοπούς μάρκετινγκ πρέπει να αναδεικνύουν την μοναδικότητα σας, να είναι αυθεντικά, δημιουργώντας έτσι μια ισχυρότερη σύνδεση με τους θεατές.

Keep It Short — Τα βίντεο δεν χρειάζεται να είναι μεγάλα. Ακριβώς το αντίθετο, τα μεγαλύτερα βίντεο απομακρύνουν τους θεατές. Η πλειονότητα των αποτελεσματικών βίντεο για σκοπούς μάρκετινγκ δεν υπερβαίνει τα 120 δευτερόλεπτα.

Συνομιλία — Οι άνθρωποι απολαμβάνουν να τους μιλάνε. Κάντε το βίντεο εξατομικευμένο μιλώντας απευθείας στους θεατές. Απευθυνθείτε σε αυτούς με ένα “Εσείς” και εξηγήστε γιατί το μήνυμά σας έχει σημασία για αυτούς προσωπικά.

Βελτιστοποίηση για SEO — Όλα τα βίντεο πρέπει να είναι πλήρως βελτιστοποιημένα για SEO με ετικέτες, περιγραφές και μεταγραφές. Αν και τα βίντεο δεν είναι το πιο σημαντικό εργαλείο SEO, όταν βελτιστοποιηθούν, μπορούν να συμβάλουν στην επιτυχία της καμπάνιας.

Εστίαση στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα — Τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του βίντεό σας είναι η ευκαιρία να τραβήξετε την προσοχή του θεατή. Κάντε τα λοιπόν να μετρήσουν. Αυτά τα δευτερόλεπτα θα πρέπει να είναι αρκετά για να αντιμετωπίσουν τα σημεία που προβληματίζουν τον πελάτη σας και να υποσχεθούν μια λύση.

Χρησιμοποιήστε υπότιτλους — Περίπου το 85% των βίντεο στο Facebook παρακολουθούνται χωρίς ήχο. Τα στατιστικά είναι παρόμοια για τα υπόλοιπα βίντεο, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να έχουν τον ήχο να τους αποσπά την προσοχή από άλλες δραστηριότητες. Επιπλέον, οι υπότιτλοι βελτιστοποιούν τα βίντεό σας για το κοινό με ειδικές ανάγκες.

 

Επωφεληθείτε πλήρως από το βίντεο μάρκετινγκ σήμερα

Αν το βίντεο μάρκετινγκ δεν έχει γίνει ακόμα αναπόσπαστο μέρος της καμπάνιας σας, ήρθε η ώρα να καλωσορίσετε τα οφέλη του. Το υψηλό ROI αυτής της προσέγγισης μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το βίντεο μάρκετινγκ, το εταιρικό βίντεο και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Στη Kangaru Professional Video Services, παρέχουμε υπηρεσίες μάρκετινγκ βίντεο υψηλής ποιότητας, προσεκτικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη.

 

Διαβάστε επίσης:  Τι είναι το βίντεο μάρκετινγκ σε 5 σημεία

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε το δικό σας βίντεο.