Τι είναι το βίντεο μάρκετινγκ σε 5 σημεία

Γιατί το βίντεο μάρκετινγκ είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις;

 

Τι σημαίνει βίντεο μάρκετινγκ λοιπόν; Για μικρές επιχειρήσεις δεν είναι τόσο περίπλοκο ή ακριβό όσο νομίζετε. Με λίγο προγραμματισμό και λίγη δημιουργικότητα, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο βίντεο που θα καταπλήξει το κοινό σας. Αν εξακολουθείτε να διστάζετε σχετικά με την αξία του βίντεο για την επιχείρησή σας, ειδικά αν είστε μικρή επιχείρηση, εδώ είναι μερικά στοιχεία που μπορεί να σας πείσουν:

 

1. Τι είναι το βίντεο μάρκετινγκ;

Λέγεται ότι μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Για ένα βίντεο, πολλαπλασιάστε το πάλι επί χίλια. Αυτή είναι η βάση του βίντεο μάρκετινγκ, μιας ισχυρής μορφής μάρκετινγκ που προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό σας ως μέρος των καμπανιών μάρκετινγκ.

Το βίντεο μάρκετινγκ σημαίνει τη χρήση βίντεο για την προώθηση και την ενημέρωση των ανθρώπων για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Βοηθά στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών σας, στην αύξηση της διαδραστικότητας στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια σας, εκπαιδεύει το κοινό σας και σας επιτρέπει να το προσεγγίσετε με ένα νέο μέσο.

 

2. Γιατί είναι σημαντικό το βίντεο μάρκετινγκ;

Η χρήση βίντεο ως μέρος του μάρκετινγκ γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, συμπεριλαμβανομένων των ελεύθερων επαγγελματιών και των μικρών επιχειρήσεων.

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα βίντεο βοήθησαν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν:

      • Την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 70%
      • Την επισκεψιμότητα κατά 51%
      • Τις πωλήσεις κατά 34%

Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, έτσι δεν είναι;

Το κλειδί για τη δημοτικότητα τους έγκειται στη σχετική ευκολία δημιουργίας ενδιαφέροντος τόσο στους υποψήφιους πελάτες όσο και τους υπάρχοντες πελάτες, σε πολλές πλατφόρμες.

Μικρές επιχειρήσεις σαν τη δική σας χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο βίντεο για να προσελκύσουν, να μετατρέψουν και να διατηρήσουν νέους πελάτες με μεγάλη επιτυχία.

 

3. Ποια είναι τα οφέλη του βίντεο μάρκετινγκ;

Με πρόσβαση σε ταχύτερα δίκτυα, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν όλο και πιο συχνά βίντεο για να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους. Πολλές επιχειρήσεις, πιθανώς και οι ανταγωνιστές σας, χρησιμοποιούν βίντεο για να αποσπάσουν αξία από το κοινό τους.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε βίντεο στις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Οι αναρτήσεις βίντεο:

      • Παραμείνουν περισσότερο ορατές στις ροές κοινωνικής δικτύωσης
      • Δημιουργούν περισσότερη έκθεση και διαδραστικότητα
      • Αυξάνουν την κατανόηση του προϊόντος σας
      • Ξεχωρίζουν περισσότερο
      • Παρέχουν έναν πιο ευγενικό τρόπο αλληλεπίδρασης με το κοινό σας
      • Είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο πωλήσεων
      • Κατατάσσονται υψηλότερα στην αναζήτηση
      • Είναι ολοένα και πιο δημοφιλείς σε όλες τις πλατφόρμες

 

4. Πώς να ξεκινήσετε

Το βίντεο μάρκετινγκ έχει γίνει ο ηγέτης της στρατηγικής περιεχομένου στον κόσμο του μάρκετινγκ και είναι το περιεχόμενο που περιμένει το κοινό σας στο μέλλον. Όσο νωρίτερα ξεκινήσετε με τα βίντεο, τόσο καλύτερη είναι η επιτυχία σας μακροπρόθεσμα.

Μπορείτε να δοκιμάσετε μόνοι σας με ένα κινητό τηλέφωνο, να πειραματιστείτε στον σχεδιασμό, τον φωτισμό, την λήψη, το μοντάζ. Αυτή η λύση φαίνεται η πιο οικονομική, αλλά θα ξοδέψετε πολύ χρόνο και ίσως να μην πετύχετε να έχετε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η πιο σίγουρη προσέγγιση είναι να απευθυνθείτε σε έμπειρους επαγγελματίες που θα σας κατατοπίσουν και που θα μπορούν να σας παρουσιάσουν ενα δείγμα δουλειάς τους που θα σας καλύψει ποιοτικά, αισθητικά και οικονομικά.

Όσο νωρίτερα ξεκινήσετε με τα βίντεο, τόσο καλύτερη είναι η επιτυχία σας μακροπρόθεσμα.

Η Kangaru Professional Video Services αποτελειται απο συνεργάτες με μεγάλη εμπειρία στη παραγωγή περιεχομένου βίντεο μάρκετινγκ. Έχουμε δημιουργήσει τόσο μεμονωμένα βίντεο, όσο και περιεχόμενο βίντεο για την στρατηγική προώθηση τους απο ειδικούς στο μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων.

 

5. Παραδείγματα βίντεο:

Σχετικά με την προσέγγιση και το περιεχόμενο του βίντεο, ακολουθούν μερικά παραδείγματα.

α) Προβάλετε την εταιρία σας με ένα εταιρικό βίντεο

Δώστε στο κοινό σας την ευκαιρία να γνωρίσει τους ανθρώπους πίσω από την εταιρεία σας και να κατανοήσει πώς κατασκευάζεται το προϊόν σας. Η αυθεντικότητα δεν είναι κάτι που πρέπει να προσπαθήσετε να παραποιήσετε. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες σας.

Τα εταιρικά βίντεο ενημερώνουν για την ιστορία, τις αξίες και τα προϊόντα ή υπηρεσίες της εταιρίας σας. Επισημάνετε όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και παρέχετε μια παρότρυνση για δράση για να ενθαρρύνετε τους θεατές να αγοράσουν ή να δημιουργήσετε brand awareness.

 

β)Βίντεο παρασκηνίων (making of)

Προετοιμάστε το κοινό σας για ένα event που έχετε σχεδιάσει ή δείξτε τους την προσπάθεια που καταβάλλατε για να δημιουργηθεί. Παροτρύνετε το κοινό σας για συμμετοχή στις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.

 

 

γ) Εκπαιδευτικά βίντεο (how-to)

Τα βίντεο είναι ένας ιδιαίτερα διασκεδαστικός τρόπος για να δείξετε σε κάποιον πώς να κάνει κάτι, επειδή το βίντεο σας δείχνει πώς ακριβώς να το κάνετε. Ένα συναρπαστικό βίντεο παροτρύνει στο κοινό σας να το μοιραστεί, αλλά και να έρθει σε επαφή μαζί σας.

 

Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Το δικό σας βίντεο πρέπει να είναι κομμένο και ραμμένο στις δικές σας ανάγκες. Μπορείτε να δείτε μερικά ακόμα δείγματα δουλειάς εδώ.

Όταν το πρώτο σας βίντεο είναι έτοιμο, μοιραστείτε το στα κοινωνικά σας δίκτυα.

Μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη, σχεδιάζοντας και προγραμματίζοντας βίντεο σε πολλές πλατφόρμες εκ των προτέρων, χρησιμοποιώντας εφαρμογές προγραμματισμού, ώστε να έχετε αδιάκοπη ροή περιεχομένου.
 

Διαβάστε επίσης:  Πως μπορεί το βίντεο μάρκετινγκ να βοηθήσει την επιχείρηση σας;

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε το δικό σας βίντεο.